№ п/п
уроку
|
Тема уроку
|
Практичні роботи.
Лабор. дослідження
|
Дата проведення уроку
|
Вступ
|
|||
1
|
Організм людини як біологічна система. Життєдіяльність
організму людини.
|
||
2
|
Регуляторні системи організму людини. Значення знань про людину.
|
Л.Д. Ознайомлення з препаратами тканин людини.
|
|
Тема 1. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини.
|
|||
3
|
Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна
властивість живого.
|
Д.П. Самоспостереження за співвідношенням маси та
зросту тіла.
|
|
4
|
Харчування
людини та обмін речовин. Їжа людини. Значення компонентів харчових продуктів.
|
||
5
|
|||
Тема 2. Травлення.
|
|||
6
|
Травлення людини. Огляд будови травної системи.
|
Д.П. Дія ферментів слини на крохмаль.
|
|
7
|
Травлення в ротовій порожнині.
|
Л.Д. Зовнішня будова зубів.
|
|
8
|
Травлення в шлунку.
|
||
9
|
Травлення в кишечнику.
|
||
10
|
Регуляція травлення. Харчові розлади.
|
||
11
|
Узагальнення вивченого. Тематичне оцінювання.
|
||
Тема 3. Дихання.
|
|||
12
|
Дихання та його значення.
|
Д.Д. Виявлення вуглекислого газу в повітрі, що
видихається.
|
|
13
|
Дихальна
система людини.
|
||
14
|
Процеси дихання.
|
||
15
|
Регуляція дихання. Профілактика захворювань дихальної системи.
|
||
16
|
Узагальнення і систематизація знань з теми.
Тематичне оцінювання.
|
||
Тема 4. Транспорт речовин.
|
|||
17
|
Транспорт речовин. Внутрішнє середовище організму. Кров
та лімфа.
|
Л.Р. Мікроскопічна будова крові людини.
|
|
18
|
Кровотворення. Форменні елементи крові.
|
||
19
|
Групи крові. Переливання крові. Зсідання крові.
|
||
20
|
Система кровообігу. Серце.
|
||
21
|
Кровоносні судини. Рух крові.
|
Л.Д. Вимірювання частоти серцевих скорочень.
|
|
22
|
Серцево-судинні хвороби.
|
Д. П. Спостереження за частотою серцевих скорочень
упродовж дня, тижня.
|
|
23
|
Узагальнення і систематизація знань з теми.
Тематичне оцінювання.
|
||
Тема 5. Виділення. Терморегуляція.
|
|||
24
|
Виділення – важливий етап обміну речовин.
|
||
25
|
Регуляція сечоутворення. Захворювання органів
сечовиділення.
|
||
26
|
Шкіра, функції та будова.
|
С.Р. Вивчення будови шкіри у зв’язку з
її функціями.
|
|
27
|
Терморегуляція.
|
||
28
|
Узагальнення знань. Тематичне оцінювання.
|
||
Тема 6. Опора та рух.
|
|||
29
|
Опора людини.
|
Л.Д. Мікроскопічна будова кісткової та хрящової тканин.
|
|
30
|
Кістка як орган скелетної системи.
|
||
31
|
Скелет людини.
|
||
32
|
Семестрове узагальнення знань.
|
||
неділя, 2 вересня 2018 р.
Календарний план біологія 8 клас на І семестр.на 2018-2019 н.р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар