вівторок, 15 серпня 2017 р.

Календарний план біологія 7 клас на 2017-2018 навчальний рік.


Складено згідно прграми для загальноосвітніх навчальних закладів біологія зі змінами затвердженими Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ п/п
уроку
Тема уроку
Практичні роботи
Лабор.дослідження
Міні-проекти
Дата проведення уроку

Вступ



1
Тварина – живий організм.


2
Тварина та її життєдіяльність.



3
Тварина та її будова.



4
Основні відмінності тварин від рослин та грибів.


5
Узагальнення знань з теми «Вступ»



Тема 1. Різноманітність тварин



6
Поняття про класифікацію тварин.



Тварини, їхня різноманітність та поширення.


7
Кишковопорожнинні, їхні особливості і середовище існування.


8
Кнідарії, їхня різноманітність та значення.
Міні-проект
Як утворюються коралові острови?

9
Загальна характеристика Типу Кільчасті черви.
Лабораторні дослідження :
зовнішньої  будови та  руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника);



10
Кільчасті черви, біологічні особливості, середовища існування


11
Різноманітність кільчастих червів, роль у природі та значення в житті людини.


12


13
Практична робота: Різноманітність членистоногих

14



15




16
Загальна характеристика класу Павукоподібні



17
Різноманітність павукоподібних, роль у природі та значення в житті людини.


18
Загальна характеристика класу Комахи
Лаборатона робота:
Зовнішня будова комах у звязку з пристосуванням до життя на суходолі.

19
Комахи. Типи розвитку комах  Особливості їхнього способу життя.


20
Розмаїтість комах. Їхня роль у природі й житті людини
Лабораторна робота: Вивчення представників різних рядів комах.

21
Лабораторні дослідження :
будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків.


22
Різноманітність молюсків, роль у природі та значення в житті людини.

Практична робота: Порівняння та визначення молюсків за будовою мушлів.
Міні-проект
Як утворюються перлини?


23
Паразитичні безхребетні тварини.


24
Узагальнення і систематизація знань з теми «Різноманітність безхребетних тварин.» Контрольна робота  №1


25


26
Риби. Визначальні ознаки будови,   біологічні особливості, середовища існування.


27
Риби, їхня різноманітність та значення.


28


29
Амфібії, їхня різноманітність та значення.


30


31
Різноманітність та значення рептилій. 


32
Загальна характеристика класу Птахи Внутрішня будова й особливості життєдіяльності птахів
Лабораторна робота: Будова яйця птахів.

33
Розмаїтість птахів. Роль птахів у екосистемах, їхнє значення для людини


34
Лабораторна робота: Будова зубів ссавців.

35
Різноманітність ссавців та значення у природі і житті людини.


36

Практична робота. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування.                                                                                                                      

37
Узагальнення і систематизація знань з теми «Різноманітність  тварин»



Тема 2.  Процеси життєдіяльності тварин


38
Живлення тварин.


39
Травлення тварин.


40
Дихання та газообмін у тварин.
Лабораторна робота: Способи дихання  тварин

41
Транспорт речовин  у тварин.  
Практичні роботи:
Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин

42
Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин.


43

Опора тварини.
Практична робота: Порівняння будови скелетів хребетних тварин.


44
Рух тварин.


45
Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції.   

Лабораторні дослідження:
Особливості покривів тіла тварин;


46
Подразливість тварин.

Лабораторні дослідження:
Органи чуття тварин
Міні-проекти:
Як бачать тварини.
Як тварини визначають напрям руху.

47
Регуляція життєдіяльності організму тварини.
Практична робота: Порівняння будови головного мозку хребетних тварин (на муляжах/моделях

48
Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин.   Статеві клітини та запліднення.



49
Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення).


50
Періоди та тривалість життя та регенерація тварин
Лабораторні дослідження:
визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб).


51
Узагальнення вивченого



Тема 3. Поведінка тварин



52
Поведінка тварин, методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка.
Лабораторні дослідження:
спостереження за поведінкою тварин (вид   визначається учителем).

53
Поведінкові реакції тварин.

Практична робота: Визначення форм поведінки тварин.

54
Інстинкти тварин.


55
 Научіння тварин.



56
Розумова діяльність тварин
Міні-проект (за вибором):
Як вчаться пташенята.
Як тварини користуються знаряддями праці.


57
Поведінка тварин й індивідуальний розвиток. Представлення міні-проектів
Міні-проект (за вибором):
Як спілкуються тварини


58
Поведінка тварин і розмноження.


59
Суспільна поведінка тварин.
Міні-проект (за вибором): Спільноти тварин

60
Територіальна поведінка тварин. 



61
Еволюція поведінки тварин.


62
Узагальнення і систематизація знань з теми «Поведінка тварин»



Тема 4. Організми і середовище існування


63
 Організми і середовище існування


64
Організми та чинники неживої природи.

Міні – проект: Як тварини пристосовані до життя в різних умовах

65
Організми та чинники живої природи


66

Організми та екосистеми.


67
Вплив людини та її діяльності на організми.


68
Охорона природи

Заповідні території України.

69
Узагальнення і систематизація знань з теми «Організми і середовище існування»


70
Узагальнення та систематизація знань курсу. Контрольна робота № 2





Немає коментарів:

Дописати коментар