понеділок, 26 грудня 2016 р.

Цікаві канікули !!!


Гра "Скільки тварин?










"Вікторина "Хто я?"
■ "Я дуже великий, біля двох метрів висотою, а моя вага - 350 кг. У мене коричнева вовна, маленькі вуха й хвіст. Я можу ходити на задніх лабетах і видряпуватися на дерева в пошуках їжі. А їм я рибу, ягоди, можу поласувати мурахами, хробаками й личинками жуків. Всю зиму я проводжу в спячке, а навесні виходжу з барлогу худим, голодним і злим".
■ "Я живу на Крайній Півночі. Харчуюся рибою й тюленями. Дуже люблю море. Товстий шар жиру під шкірою й довгою білою вовною охороняють мене від переохолодження. А мої лабети схожі на ласти, тому я добре плаваю й не боюся запливати далеко в море".
■ "У мене морда гостра, вуха стоячі, дуже тонко розвинене нюх. Я дуже ненажерливий. Харчуюся м'ясом, нападаючи на оленів, лосів, гризунами, але іноді, коли не вдається нічого знайти, перебиваюся рослинною їжею - ягодами. Люблю полювати вночі, поодинці. Іноді я переслідую видобуток годинниками, пробігаючи жоден кілометр. Але взимку, щоб прокормиться, ми збираємося в зграї".
■ "Я товстий смішний звірок з гострими передніми зубами. Мій будиночок називається хаткою. Місцем для своєї хатки я вибираю невелику ріку або струмок із проточною водою. Я спилюю зубами гілки дерев і ладу з них греблю, щоб підтримувати воду на постійному рівні й завжди мати підводне повідомлення з житлом. У хатці є дві "кімнати": спальня й комора".
■ "Нюх у мене дуже гострий. Найбільші ласощі для мене - польові миші. Ледве пискне миша - і я почую її за сотню метрів, навіть узимку, коли та ховається під снігом. У день я можу з'їсти їх до 20 штук. Полюю я вночі, а вдень люблю відпочити. Часто мене називають рудою крутійкою".
■ "Я живу разом зі своєю сім'єю в норці, що я вирив передніми лапками й застелив м'якою травичкою й пухом. Я дуже обережний. Перш ніж підійти до норки, зроблю кілька стрибків убік, потім кілька стрибків в іншу сторону, і тільки потім стрибаю у свій будиночок. Узимку, щоб бути непомітним на снігу, я міняю свою шубку".
■ "У мене дуже гарні роги, але щозими мені доводитися їх скидати. Тіло покрите гарними дрібними світлими цяточками. Вовна добре охороняє від морозів, а широкі копита не дозволяють мені провалюватися в снігу. Я пишаюся гарним зором, а мій слух і нюх дозволяють без особливої праці виявити небезпеку".
■ "Я схожий на незграбну товсту мишу з більшими щоками. У мене круглі блискучі очі, короткі ноги й загострений меленький хвостик
Я ладу норку на глибині 1-2 метрів під землею, що складається з декількох "кімнат": в одній я сплю взимку, а в іншій - зберігаю запаси. Іноді мене тримають і будинку, у клітці".
■ "Я, маленькому й сіренька, ладу собі норку або в поле, або в лісі, під коріннями дерев у затишному місці. Моя норка схожа на пташине гніздо. Тут я роблю запаси насінь, ягід, горіхів, сухих бруньок і корінців трав і дерев. Узимку я часто виходжу з норки, щоб поповнити запаси. Для цього я рию спеціальні туннельчики й по них пересуваюся".
■ "Я, добра метушлива звіринка, живу всюди. У мене довгий пухнатий хвіст і бусинка^-бусинки-очі-бусинки. Хвіст, майже дорівнює довжині мого тіла (близько 20 див), служить мені шостому й парасолькою, дозволяючи зберігати рівновага й стрибати по галузях. На вушках маленькі пензлики, які захищають мої вушка від морозу. У сильні морозні дні я сиджу в дуплі й харчуюся жолудями, сухими грибами, горіхами".
■ "Я маленький звірок з бархатистим хутром темно - сірого кольору. У мене сильні передні лабети, схожі на більші лопатки. На них ростуть пазурі, якими я рию землю й відкидаю неї назад. У мене є ока, але це всього лише крихітні бусинки, прикриті вовною й шкірою. Ока мені не потрібні, тому що я постійно живу під землею в кромішній темряві. Але в мене чудовий нюх. Я почуваю захід дощового хробака за кілька метрів".


1.  У цій казці предмет дуже швидко росте. Що це за казка? («Ріпка»)
2.  Про яку казку йде мова: «Бабуся зірвала чарівну квіту і віддала її дівчинці Жені, яка просила ту квітку викона­ти бажання»? Як називається  ця  казка?  («Квітка-се­мицвітка»)
3.  У якій казці зла зміючка вкрала хлопчика? («Івасик-Телесик»)
4. Я назву тварин, а ви вгадаєте казку: жабка, метелик, горобець, лисиця, заєць. («Під грибом»)
5.  Від імені якого персонажа ведеться розповідь: «Я за­лишилася жива, тільки дякуючи цій маленькій дівчинці. Вона обігріла мене, поїла. Як прекрасно жити і радіти сонцю, вітру, теплу»? (Ластівка з казки «Дюймовочка»)
6. У якій казці дівчинка йде взимку до лісу за квітами? («Дванадцять місяців»)
7.В батька хлопчик дуже гарний ,незвичайний ,дерев'яний.Любить батько сина забіяку(Буратіно)
8.Всіх на світі він добріший, бо лікує він звірят ,а колись – то бегемота витяг прямо із болота.Це звичайно скажеш вмить відомий доктор (Айболить)

   Хто кругленький і смачненький
      Із віконця скік та скік,
      Втік від баби та від діда
      До лисички на язик. («Колобок»)

Йшов собі раз Журавель
    І зустрів Лисицю,
    Стали друзями вони,
    Все як і годиться.
    Та не чемною була
     Лисичка - сестричка,
   Тому казочка про них
   Зовсім невеличка
   Як же казочка про них
   Любі друзі зветься?  ( «Лисичка і Журавель»)

 В лісі звірям всім на втіху
Що згубив старенький дід?
Влізли мишка туди й жабка,
Заєць, лиска, вовк, ведмідь
Ще й кабан - іклан. Будь ласка.
Пригадайте, що за казка?  («Рукавичка»)

       В казці цій він роботящий,
Все ранесенько вставав,
Підмітав в дворі гарненько,
Пісенькою всіх вітав.
З ним жили ледачі миші,
Тільки в іграх знали толк.
От за це і поплатились!
Зветься казка…  («Колосок»)

       Що дідусь наш посадив,
Поливав, полов, ростив
А як виросла велика,
Всю сімю на поміч кликав.
І бабусю, й внучку, й Жучку
Рвати щоб допомогли,
Та без мишки - шкряботушки
І не вирвали б вони!   («Ріпка»)

       Вигнав дід козу із хати
Та й пішла вона блукати.
В зайця хатку відібрала,
Всі козу ту виганяли.
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув. («Коза - дереза»)
Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів?
                          («Червона Шапочка»)
До школи прямує хлопчак дерев’яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Відома ця книжка тобі, чи не так?
В пригодах яких побував цей хлопчак?
                           («Пригоди Буратіно»)
На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти ви
Встигли відгадати?
       («Ріпка»)
Підробив він голосок,
Став малим співати.
Здогадалися вони:
Вовк – не наша мати.
                            («Вовк і семеро козенят»)
Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І на свято він дібрався –
Скажем дружно:
«Здрастуй, …(Карлсон)».
                        («Малюк і Карлсон»)
Ой, набридло на віконці
Все на сонечку сидіть.
Я візьму і покочуся,
Щоб побачити весь світ.
                      («Колобок»)
Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці,
Є така у мене звичка –
Десь губити черевички.
                        («Попелюшка»)
Він веселий і не злобний,
Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін,
І товариш – П’ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх,
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо…(«Вінні Пух»)
Вигнав дід козу із хати –
Та й пішла вона блукати:
В зайця хатку відібрала.
Всі козу ту виганяли,
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув.
                          («Коза – Дереза»)
Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась,
До ведмедя не призналась?
                          («Маша і Ведмідь»)

Кросворд
1. Смугаста кішка в лісі живе.
2. Птах з великими очима, гострими кігтями, загнутим носом.
3. Червонясту шубку має, По гілках вона стрибає, Горішки, шишки збирає.
4. Хижий звір з темним хутром у білу смужку, впадає в сплячку.
5. Прийшла кума з довгим віником, на бесіду з милим півником.
6. Тварина багата і рогів багато.
7. У лісі біля пня біготня і метушня: народ робочий весь день клопоче.


Т







В







А






Р







И







Н








И


1. Швидко скрізь вона літає,
Безліч мошок поїдає,
Під дахом гніздо будує,
Тільки в нас не зимує.
2. Влітку гуляє, а взимку спочиває.
3. Хоч мала сама на зріст,
Та великий має хвіст.
Пухова руденька шуба
Із сосни стриба на дуба.
4. І своє дитя не забула, і чужих нагодувала.
5. Хвостик, як ниточка,само як калиточка,
а очі як насінинки.
    6. На подвір’ї ходить птах
    І співає по складах.
7. В темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
А як вийде полювати,
Бережись, мишва хвостата.



 1



















 3























 5







 6




























Немає коментарів:

Дописати коментар