пʼятницю, 3 березня 2017 р.

Смішні анекдоти про котів
Перш ніж зайнятися чимось я завжди себе запитую: “А що на моєму місці зробив би мій кіт?”. В результаті я завжди йду або їсти, або спати.
***
Коти – це магічні тварини, здатні одним лише «Мяу» добитися від свого власника того, за що собакам доводиться бігати, стрибати, подавати лапу, приносити тапки і охороняти будинок!
***
Із розмови двох приятелів:
– Уяви собі, в мене вдома миша знущається над котом!
– О-о, як це так?
– Та сир в мишоловці намазує валер’янкою…
***
При відкритті нової шахти, згідно традиції, у неї кинули кота. Вилазячи, той надряпав перші дві тонни вугілля.
***
Купуючи собі персидського кота я і подумати не міг, що той на моєму персидському килимі зробить персидський залив!
***
Дивлячись на поведінку мого кота можна з впевненістю сказати, що це я живу в його квартирі, а судячи з його погляду – мені вже давно пора з’їжджати.
***
Їде потяг. Раптово з’їжджає з рейок, але потім знову на них заїжджає. Один пасажир йде до машиніста і з цікавістю запитує:
– Перепрошую, а чого це поїзд з рейсів зійшов?
– Там прямо на них кіт сидів!
– Тю, то й задавив би його!
– Так я тільки на полі його догнав…
***
У зоомагазині. Продавець до покупця:
– Краще виберіть інший корм, адже цей може викликати у хом’яка запори.
Покупець:
– Клітка з нашим хом’яком стоїть на комоді, на який любить вистрибувати кіт. Так що в нашого хом’яка запорів не буває.
***
– Жалюгідне створіння! Ти існуєш тільки щоб служити мені! Підкоряйся, або я вб’ю тебе і знищу весь твій рід!
– Киць-киць-киць, чого це ти м’явкаєш? Знову їсти хочеш? Ходи я тебе погодую, киць-киць…
***
Сидить чоловік та розгадує кросворд. Раптом запитує дружину:
– Мила, не знаєш пташки з дев’яти букв, якої вже не існує?
– Канарейка наша це!
– Це ще чому?
– Бо доки ти ідіот розгадував кросворд, сусідський кіт її з’їв!
***
Тато говорить маленькому сину:
– От купимо зараз пляшку пива і можна йти додому…
– Тату, тату а давай ще купимо кошеня!
– Синку, ти що, кошенята не п’ють пива!
***
Хлопець приходить в гості до подруги. Сидять п’ють чай. У кімнату заходить дуже злобний на вигляд кіт. Хлопець запитує:
– А можна я котика погладжу?
Дівчина, дуже по світському:
– Звісно можна! Зачекай тільки, зараз бинти і йод принесу…
***
Із розмови двох блондинок:
– Можеш собі уявити, минулого тижня мій кіт зник, але позавчора я знайшла його на вулиці і принесла додому. А вчора повернувся мій кіт. Тепер в мене є два однакових коти.
– Ого! А ти уявляєш, як здивувався твій перший кіт? Повертається він собі додому, а виявляється, він вже там!


Немає коментарів:

Дописати коментар