середу, 5 лютого 2020 р.


(7 клас. Основи здоров’я)

Урок № 17                                                                                  
Тема: Психологічний  розвиток особистості.
Мета: сформувати в школярів поняття про особливості психологічного розвитку підлітків, особливості інтелектуального та емоційного розвитку, зміну структури їх потреб. Розвивати навички самоусвідомлення та самооцінки, сприяти самовдосконаленню учнів, їхньому інтелектуальному і моральному розвитку; Виховувати позитивне ставлення до змін, що відбуваються в підлітковому віці.
Обладнання: підручник «Основи здоров’я», друкований зошит.
Базові поняття та терміни: підліток, психологічний розвиток підлітків.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
                                                       Хід уроку
Ι. Організаційний етап
II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності
Емоції відіграють значну роль у забезпеченні психічного благополуччя дитини раннього віку. Дитина ще не вміє керувати своїми емоціями, стримувати небажані їх прояви. Тому вся активність дитини виразно емоційна, забарвлена позитивними чи негативними переживаннями.
Пригадайте:
- Яка поведінка властива підліткам?
Наше здоров’я залежить від того, як ми задовольняємо свої потреби. Підлітковий вік часто називають складним і навіть небезпечним. Це тому, що у вашому віці з’являється багато нових потреб і можна обрати не правильний спосіб їх задоволення та набути шкідливих звичок.
III. Вивчення нового матеріалу.
- Розповідь вчителя:
1. Емоційний стан підлітків.
2. Психологічна характеристика підліткового віку (пригадати складові здоров’я, чим відрізняються складові та як пов’язані з підлітковим віком )
У підлітковому періоді людина:
·        змінюється фізично;
·        набуває нових пізнавальних можливостей;
·        вчиться управляти собою;
·        має власні погляди на події, що відбуваються;
·        робить перший життєвий вибір;
·        по-новому спілкується з батьками, з однолітками.
3. Розвиток потреб. (пригадати потреби існування та розвитку, визначити потреби розвитку підлітка)
- Виконання та обговорення завдань у друкованому зошиті ст. 34-35.
IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань та вмінь учнів
- Що сприяє психічному розвитку підлітка?
- Як змінюється емоційний стан підлітка, його поведінка?
- Які потреби важливі для психічного розвитку підлітка?
- Які риси характеру слід розвивати підлітку? Чому?
- Чому, на вашу думку, важливо правильно розуміти свої потреби?
- Поміркуйте, як підлітку спілкуватися з оточуючими, щоб його поважали.
- Виконати завдання «Сходинки успіху»
V. Домашнє завдання
Прочитати § 13 підручника.

Немає коментарів:

Дописати коментар