четвер, 30 січня 2020 р.

Тема: Сам вдома.



Мета уроку: Опанувати правила поведінки, коли дитина сама вдома та у випадку спроби незнайомця проникнути до помешкання. Розвивати вміння протидіяти психологічному тиску. Виховувати культуру спілкування.
Компетентності:
1. Ціннісно-смислова компетентність. 
2. Загальнокультурна компетентність.
3. Навчально-пізнавальна компетентність. 
4. Здоров’язбережувальна компетентність. 
Обладнання і матеріали: підручник, друкований зошит, компютер.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку.
І. Організаційний етап.
II. Актуалізація та мотивація опорних знань.
Сьогодні ми поговоримо про те, як потрібно поводитись, коли залишився сам вдома.
IV. Засвоєння нових знань.
1. Пояснення вчителя з елементами бесіди.
2. Читання памятки «Сам вдома», ст. 161-162.
- Чи можна відкривати двері квартири незнайомій людині? Чому?
- Що треба робити, якщо в двері подзвонили і представилися робітником ЖЕКу чи іншої служби?
- Як вчинити, коли просять відчинити двері, щоб викликати швидку?
V. Узагальнення і систематизація знань.
1. Обговорення ситуації з підручника на ст. 164.
2. Робота в друкованому зошиті: завд. ст. 50.
3. Перегляд мультфільму «Корисні підказки»
VI. Підсумки.
1. Чому не можна вихвалятися дорогими речами перед друзями, сторонніми людьми?
2. Про які правила поведінки вдома на одинці ти дізнався?
VII. Домашнє завдання.
Опрацювати § 24.


Немає коментарів:

Дописати коментар